Followers

Thursday, December 18, 2014

Rindu Blog Lelaki Geek Tak?




Assalamualaikum...

hari ni baru terbuka hati nak update blog,aiyooooo lama gila tak update blog

rasa nak nangis air mata darah! erkkk...

macam mana terbuka hati tu kan?

aku baru bukak lagu pelengkap hidupku,lagu ni pamous zaman2 blog dulu..

kalau dengar mesti teringat kisah2 lama...

lagu ni 2009,kau rasa?lama ke tak sekarang dah 2014,pastu nak masuk 2015 plak....

cepat betul masa berlalu,umur kita pun dah makin meningkat...

masa buat blog dulu umur 19 muda mudi lagi tau... macam2 nak update dalam

 blog,sekarang nak update pun tak ada masa...maklum laaa ibu yang bekerjaya.

haishhhh macam2 benda aku terlepas nak update dalam blog ni,

blog lelakigeek ni mesti dah banyak sangat daki... erkkkk

eh panjang nau karangan abam,kalau korang baca mesti meluat kan?eh kesah plak kan 

daaa kali ni update blog tanpa gambar...:(



6 comments:

Echa H. said...

welcome backkkk!! bah cepat2 la update bloggg :D

Kyla Pearlisha said...

Blh x update pic kucin kucin yg comel hwhhe

aefitbentuah said...

ok

Wada Harun said...

ibu yang berkerjaya pun boleeeee. haha

afeb pilah said...

welkam bek! haha

Joe_Hans said...

Orang elok...berinsta jerla kan? ngeh!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...