Followers

Monday, February 3, 2014

Sunat Kan Mereka!




Assalamualaikum....

citer pasal sunat,mesti abg2 terasa ngiluuuuuu kan?

akak2 apa rasa?rasa malu plak kan. eh maaf~

nak sunat anak2 dara aku ni,sbelum dorang ni dah  gatal,baik g sunat kan....

benda kalau dh jadi,mmg dh tak boleh nak undur...

kalau dah ada isi,mula laa buang anak dalam jamban! erkkkk.....

bukan apa,ramai lagi yang tak tahu sunatkan kucing ni bagus...

untuk elakan anak2 kucing terbiarr...lepas tu banyak yang kena langgar kereta,

pastu byk kucing terbiar

dekat kedai2 makan! sapo yang bersalah dalam hal ni?



saya sayang kucing2 saya..bulus2 mereka halu mulusssssss....

buat baju pun cantik! eh...gurau ajoo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...