Followers

Tuesday, March 18, 2014

Anak ikan lelakigeek?





Assalamualaikum....

Kemain lagi anak ikan Bagai kan! Yela aku baru beli anak ikan baru ni kali kedua aku beli ikan!! 

Dulu bela ikan laga,letak atas lack aquarium tu.... 

Balik Rumah tengok! Kucing dah jatuhkan benda ala tu erkkk,kali ni beli buat kali ke-2


Ini ikan Nemo,ahhhhh! Tengok stok baru,fresh Dari laut apa lagi terus beli laaaaaaaaaaaaaaaaa!

Kalau nak tahu bertapaa sulit,dan sesulit nak bela ikan nemo ni... Air dia bukan air biasa yang selalu guna tu,ni air laut!

Mana plak aku nak cekau air laut tu kan..
Naseb laaa kedai tu Ada jual skli.

Lagi satu kena tahu,suhu air ,dia punya tahap kemasinan,Kalau nak tahu masin ke Tak,cer try rasa ehhh!! Ajaran sesat

buat masa sekarang nemo ni ok lagi,Kalau dia meninggal aku redha ajer...

Next time ikan longkang aku bela.

P/s bila tengok ikan dalam air tu rasa tenang je,awak sama Tak Macam saya?ke Tak? 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...