Followers

Thursday, June 12, 2014

lelaki geek kembali semula! Yeahh bebeh





Assalamualaikum sahabat!

Bergitu sedih dan sepi blog abam ni,rasa Macam dah penuh dengan semak samun erkkk.....

Alhamdulillah hari ni dapat update blog jua eh~ 

Baik la,Kira entry ni Macam nak Kenal2 semula la kan,disbbkan lama sgt Tak update gituuuu...

Macam ni ok Macam ni... Ok lupa dah nak buat ayat yang Macam mana erkkk...

Meh abg Kenal kan Dgn diri abg ni,eh Dulu adik,sekarang dh jadi abang almaklum laa Umur pun dan 23 tahun...
Kena la sedar diri dah Tua lalalalalal~ 

Jadi Macam ni ceritanyaaaa...

Aku rindu blog ni! Lelaki Geek Mula hidup semasa 2010... 

Ok itu sahaja berita hari ni...

Terima satu Santapan cuci mata gambar dekat bawah ni ehh...

Jangan nak muntah2 sangat,erkkkk......




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...