Followers

Thursday, October 28, 2010

Sikap Poyo Aku Yang Terlampau

kali ni aku tak mau sajikan picture aku..kerana diangap terlalu poya,atau poyo!!
POYO!!...Perkataan nie..memang serasi dengan aku,sehti sejiwa kata kan..hehehe
tanpa "Poyo" Tak bermakne hidup aku lagi...kikikiki!! Ape maksud Poyo?? Toyol kew??
Sebenarnya aku tak tahu ape maksud poyo..orang yang selalu panggil aku poyo,..
"poyo la ko"perkataan tu selalu bermain2 di telinga aku yg comel ni..ahahah..
aku terima seadanye, sambil gelak2, buat paham2 sudah...walaupun!!

Ade orang cakap pulak biasanya muka poyo ..Maksudnya muka yg memang poyolah . Muka lurus bendul , muka selamba , muka cam tak tahu apa2..
aku rase maksud budak ni..semua dah tetera..dalm kamus 5,5 aku..caya la!!..(¬_¬)

DRAMA PENDEK

ANTU : FIq Fikri Ko ni COmel la ..NSem lagi

       FIQ FIKRI : ahh.Makaseh.Malu la!!..Tapi Mmg Aku coMel Pow...

ANTU : Poyo La ko Baru Puji Sikit..ahaha

FIQ FIKRI : Tak de la Guraw2 Jew...

TAMAT


sape2 yang bilang aku poyo..semakin menjadi2 la kepoyohan aku ni..."doa tu"..ahahha.,
ade jugak yang bilang poyo tu mutu keungulan..seseorang insan...erkkk,lagi la....
pening pala aku nk pikir kan hal nie..baek aku pikir pasal makn lagi bagus...
ok2 lari topic sudah..jangan citer pasal makan dekat sini.!! berbalik kepada citer poyo
sesape yang nak cakap aku poyo..aku terima jew...aku angap poyo tu satu,pujian..bagi aku..
lagi aku suke suki,Poyo adalah jiwa seorang insan...
jejaka perasan :bantu aku cari makne poyo??

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...