Followers

Thursday, July 28, 2011

Jadi Kuih Lepat Pisang Lagi Best Dari Jadi Kuih Talam







kueh kueh kueh..
sapa nak beli kueh meh sini abg ada jual


Bukan ssh nak dera kanak2,upah jew kueh

kueh talam 2muka tak ada ye
kueh talam dilarang didalam blog saya,haremm...
jadi jangan la adi2k semua jadi kueh talam,jadi la seperti kueh lipat pisang ni
lipat pisang sentiasa dibalut,sapa mulut cam cabai,sila makn kueh ini..
siap la kene balut si mulut puaka...

sudah ler 
kueh lipat pisang je abg jual,1 50posen mahal tak?
almaklum ler dah nak puasa,harga barang semua dah naik..

hari ni entry suke suki maki,nak buat semak2 entry aku hari ni
letak gambar kueh ciptaan my mak,

rajin mak saya hari ni,kalau selalu saya suruh buat kueh,
hapehh.tak ada pun buat sob sob sob

hari ni aku kenyang makan,kueh berlipatkan daun pisang
boleh tahan jugak rasenye kueh mak aku buat ni "puji sikit"

jadi kueh telah dihidang jum
sama2 kite tengok :)

PERHATIAN Gambar2 dekat bawah ni tak  ada Mgune camera nikon,
gune camera fon campak dalam longkang punye
.
.
.
.

Berseri2 kueh mak aku buat,comfirm aku yang abis kn semua


 Nampak tak kenervous kueh tu,sampai berpeluh2 takut kene
makan dengan bapak beruang ----> aku


 lihat la anak kecil ini,pipi ia dipenuhi dengan bedak cam straberry
bajet comel la tu..:D


 Tada abis sudah kan...

jadi selamat berpuasa aku nak ucapakan,tinggal berapa hari sahaja nak puasa
semoga anda2 semua berpuasa la ye :)


:: Saya budak bajet cun kau mampu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...