Followers

Thursday, August 18, 2011

Workmore Thursday



Selamat hari khamis semua reader,
sekejap je masa berlalu knsampai dah nak raya pun...
merdeka jangan lupa plak.,pasang bendera malaysia dekat depan umah,ats kereta,atas motor
segala ats ok!!

Workmore Thursday
tak pernah dengar kn??aku orang pertama dapat tahu sebab ak yang pandai2 reka

meh aku terangkan bg mazab aku ape tu Workmore thursday
bukan chipmore ye adik2

Work ---> Kerja
nak korek hidung tu kira keje la jugak kan,nk kencing keje jugak bukan,ape yang kita buat
semuanye keje...

More---> Lebih
Terlebih sudah

Thursday---->Khamis
Malam jumaat,malam yang menakutkan..

Jadi ade sikit pratoton,19UI "Umat Islam" je boleh tgok..


bagi orang yang berpuasa jangan jeles aku dapat cocok hidung bagi kuar duit $$


Mentang2 puasa lupe nak gosok gigi..aku selalu tetinggal gosok gigi
jadi jangan nk cium aku...dose


wahhh...wahh...gembira sebab bos tak ada,staff yang lain pun tak ade
meronggeng2 aku sendirian di office

Selamat semua,semoga hari esok akan lebih baik dari hari ini
sob sob sob..dalam delima
trauma...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...