Followers

Saturday, September 10, 2011

Hodoh Sungguh Muka Awak




takut tak kalau tengok muka budak ni?budak ni sepupu aku"tipu sikit"
kau rasa cantik ke rupa dia ni kalau buat cam tu?


aku rasa ni la rupa paling hodoh pernah aku tengok,
ok sebenarnya ni adalah rupa aku apabila kelihatan hodoh di malam hari,dengan rambut serabai
macam orang gilak tepi jalan....


korang rasa,wajah yang korang ada sekarang cukup sempurna tak???
saya tak bajet cun ke kacak ke apa,saya biasa2 sahaja
saya selekeh diluar cantik di dalam ;)


bagi aku rupa yang aku ada sekarang, aku sangat bersyukur 
walaupun telinga aku ada sedikit besar,ko nak ejek??
ejek la,pui!!!


kita memang dilahirkan dengan pelbagai rupa,ada yang cam tu,ada yang cam gini
ada yang bulat,ada yang lonjong,ada yang segi empat
dan macam2 lagik~


kau rasa ko kacak tak?kau rasa kau cantik tak??
biar la bersederhana....


yang penting muka dekat atas tu tak menakut kan sapa yang telah membuka
blog ini,harap maklum


di atas jugak bukan,perogol bersiri,dan bukan jugak muka pecah rumah
sekian.....


:'Bersyukur dengan wajah yang kita ada sekarang..walaupun telinga aku sorokan sama rambut,janji aku tak suntik bagi kecik..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...