Followers

Thursday, October 6, 2011

Header Untuk Izz Huznie Idraqie




Tadaaaa!!!!
 hye reader header milik siapakah diatas itu???
cer teka berapakah umur tuan empunye header tu cehhh!!!!

header yang aku buat ni,biasa2 je tak hebat mana sebab aku tahu
basic je gunakan Adobe PS,tu pun belajar sendiri2 je adekkk!!!
abang tak mampu~

Izz ni nak Header macam mana??
jawapan dia yang aku paling suka,buat ikut suka mudah kan kerja saya!!

header ni semalam baru siap,bertukus lumus aku buat taw taw....
mentang2 berukband aku dah meninggal ni la kejaaan aku
penyakit rajin sudah kembali!!!....

Ok la ni je mampu aku buat untuk IZZ hope
berliau dapat terima header ni dengan rela hati atau tak rela...
pasrah je la.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...