Followers

Friday, November 25, 2011

Kau Berbau La, Meh Sini Aku Tolong




"Iklan Gigi Yang Bersih"


"Tolonglah Tegur" , topic Wanita Hari Ini
Cehh aku tengok Wanita Hari Ini, kau mampu ke Pak Samat??

Topic “masalah bau badan,mulut,kaki dan lain2”
Awak semua ada masalah bau badan,mulut dan kaki yang kritikal??
Mesti ada,punya...

aku pun nak mengaku masalah bau badan aku,sebab aku ni cepat berpeluh
normal la,aku adalah lelaki erkk..
tapi aku jaga jugak dengan gunakan deodran,dan badan aku tak akan bau.

Cuba bayangkan perempuan badan berbau??
Ok aku tak boleh bayangkan macam mana,sebab dorang adalah wanita cehhh...

Macam si Amir Naufal kadang2 tegur aku..
Amir Naufal: fiq kaki kau berbau la!!
Fiq Fikri:yeke??siap bau lagi kaki aku,nak tahu betul ke berbau...yuekss...
Amir naufal sebagai kawan rapat aku, jadi aku tak terasa sangat la..
Kalau orang lain yang tegur, mungkin aku akan terasa,  dan aku akan buat pandai lalalalalala..


Jadi kita sebenarnya ada cara nak tegur dorang yang ada masalah berbau”badan,mulut,kaki dan sebagainya la” sesuatu sangat...

Cara2nya :1.bagi hadiah seperti deodran atau sebagainya kena sama waktu denganya..


2.tegur dengan cara yang baik
3.Jaga Nada suara bila tegur
4.Penyampaian kepada seseorang perlu baik


5.Bila keluar dengan kawan kita yg "busuk ni"..pelawa dia tengok perfume..suruh dia try..then kita ckap la kt dia..bau ni sesuai sangat dgn dia..mesti dia akan tertarik..lalu membelinya..:)

Akhir kata,”jangan ingat perempuan tak berbau”cantik mana pun dorang,kalau badan berbau
Tak best la...sentap mak dengar...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...