Followers

Tuesday, November 29, 2011

Wanita Dan Makeup




Wanita Dan Makeup
Kenapa perempuan perlu makeup??
Haishhh tajuk...

Sila Book Mua Sama Zoeyzauyah
comfirm aku kene balon sama zoey sahabat baik saya...
perempuan makeup untuk tampak cantik dan menawan selain itu dorang perlu menjaga
imej seorang wanita melayu terlast dan sebagainya”ayat skema abiss”

kalau perempuan tu dah cantik,perlu ke makeup lagi??

Tak palsu ke kalau pakai makeup??
Bukan maksud aku perempuan yang makeup tu tak cantik,cantik!! tapi kalau tak makeup lagi cantik kot...
Natural beauty katakan..

 tengok lelaki macam saya tak guna makeup pun..
Asli lagi erkk!!....

Bagi aku wanita dan makeup tak boleh berjauhan,makeup tu jugak senjanta seorang wanita dimuka
Bumi ini..
Tak ada makeup,tak cantik katanye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...