Followers

Sunday, January 22, 2012

Mudah Je Nak Jadi Kaya



Assalamualaikum...



kau nak kaya?sapa yang tak nak kaya bukan,aku ada cara mudah nak kaya
kau kene la ikut kalau nak jadi kaya...

kaya la wei kalau ikut tip aku ni..erkk

menabung,seposen 2posen 3posen masuk dalam tabung,kau bayang kan kalau dah setahun ada berapa ratus dalam tabung tu?

Photobucket

pengalaman aku la kan,dulu2 aku masa sekolah menengah,aku suka
simpan duit dalam tabung,tahan tak makan...

ada sebab aku menabung..erkk

sebab aku nak beli fon mahh..dulu beli fon guna duit sendiri....duit tabung

dah banyak kali aku menabung akhirnye aku kalah dengan godaan setan suruh aku
korek korek tabung..

korek hidung je tak yah tunggu setan hasut...



p/s sekian lama aku tak menabung,tahun ni aku mula menabung yeahh..tak tahu berapa lama boleh tahan erkk..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...