Followers

Sunday, March 18, 2012

Lelaki Pandai Masak??




Assalamualaikum...

suami anda tak pandai masak?atau boyfriends anda yang tak pandai masak?
cinfius aku sekejap erkk....

baik la,
ada yang cakap perempuan yang pandai masak,sesuai buat isteri betul kan?
isteri soleha katakan......

abis kalau lelaki yang pandai masak macam mana plak??
sesuai buat suami ke?haishhh....

sudah sudah jangan nak membebel sangat la.....


lelaki yang pandai masak?wahh gila hebat,aku bangga jadi seorang lelaki "tetibe"

tak salah kalau lelaki pandai masak,jangan nak pandang serong sangat la
pada jejaka yang pandai masak,

golongan2 macam ni ada banyak kelebihan..

dan ada segelitir manusia2 dah mula pandang serong dekat jejeka yang pandai masak...
cakap itu la cakap ini la,yang cakap bukan2 tu ada ke kelebihan memasak???

tak kan??
so selamat belajar memasak....



p/s Aku tak pandai masak so aku kena belajar la kan??aku pandai makan je...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...