Followers

Monday, April 2, 2012

1 Gambar Sejuta Cerita




Assalamualaikum...


Satu gambar menceritakan berjuta cerita...


sudah jauh perjalan aku,tapi ada benda yang aku belum capai lagi
apa yang penting??USAHA....


insyallah kalau berusaha sikit kita boleh berjaya,kalau malasss comfirm la tak dapat apa yang kita nak...


macam aku malass sikit je,tak banyak pun malass...


setiap gambar yang aku kongsi dengan kawan2 semuanye mempunyai pelbagai kisah


ada kisah yang menarik,ada yang kurang menarik,ada kisah yang ala2 gitu je....



setiap gambar yang kita ada perlulah hargai,setiap gambar ada nilainye...ok..
ingat tu..


walaupun gambar kita tak secantik manapun,ianya mampu buat kita tersenyum sendiri acehhh..jiwang karat la plak kan..erkk!!!






P/s Cuba Lihat koleksi2 gambar2 anda yang lama?bersama rakan2 ke...atau pun bersama keluarga,pasti mengamik memory erkk..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...