Followers

Friday, June 1, 2012

Andai Saya Seorang??




Assalamualaikum.....


Andai Kata saya seorang??


wahh gitu tajuknyee ye adik2,
ok semasa umur kita 7 tahun  pernah tak terpikir apa yang akan terjadi/berlaku pada diri kita?untuk tahun2 yang akan datang...?


semasa umur aku 7tahun mempunyai cita2 ingin menjadi seorang polis..
adakah cita2 itu aku tercapai?


sekarang 2012 kau tengok aku jadi polis ke??


apa yang aku cita2 semasa umur 7tahun tak jadi apa pun,yang jadi lain plak..erkk


aku belajar dalam jurusan arkitek boleh jadi arkitek ke?
insyallahh...


macam jadi lain je kan kan....




jadi....
Anda Kata Saya Seorang?



Andai Kata Saya Seorang?



Anda Kata Saya Seorang?

 
rasa nak buka kedai kucing sebijik!!! ahaikk...lepas tu mesti ramai datang nak beli kucing aku,mintak la harga kawan2 boleh?cam gitu la nanti...


P/s Insyallahh...


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...