Followers

Wednesday, November 24, 2010

Siapa Pandai Masak

Asalam reader2,ini hari abg fiq mau celoteh pasal masak,memasak
jangan tekejut plak,yang nak dicerita kan ni lelaki yang masak 
pewiitt~
*
*
*
*
wahai wanita2 di seluruh malaysia jangan pandang senget sama kaum lelaki.com
lelaki pon ada bakat masak memasak,ape yang menu lelaki pandai masak aku
tak tahu la,pandai2 la jawab sendiri,
jangan dah makan sok2 tak bangun2..
*
*
*
*
Telur Pon Lelaki Pandai Masak

Nasi goreng emm cube teka?

Ayam masak??   




 
Terigat aku kek kat atas nie..
dulu aku form 5 penah nak try buat kek sokelat..last2 tak jadi
sorang pon tak mau makn,jadi tak nak membazir aku bagi dekat nenek aku..ehehhe shuttt
*
*
*
*
*
di sini aku wakil LELAKI.COM seluruh dunia,saran kepada  jejaka seluruh pelusuk malaysia atau pakistan,jangan malu2 untuk mengaku yang kita pandai masak,
fiq megaku fiq tak pandai masak,kalau boleh mau belajar,setakat masak telur,nasi goreng kew,pandai kot.."kot"
*
*
*
*
 kekadang  masyarakat sekeliling said 
"cam perempuan jew masak memasak ni"
tak patut cakap cam tu,tak salah lelaki pandai memasak,
*
*
*
*
pikiran dia orang masih dijajah lagi ubah la cara pemikiran anda.bukan wanita saja yang berhak bersuare..
*
*
*
jap2 sebelum nak tamat kan entri ni..nak tanye kepada wanita2 seluruh dunia, pandai tak kamu masak telur??
cabutttttt~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...