Followers

Saturday, April 23, 2011

Ketiak Busuk Atau Mulot busuk

 saya tak tuff!!!! nak badan cam fahrin ahmad,malik nor,apam malik
dan lain3


wasalam wahai adik yang tercinta,adik yang ketiak bau bashin,abg kembali lagi....
yesss,sebelum ni aku nak berhenti seketika dalm berbelog,memandang kan jauh lagi perjalanan aku dalam dunia berbelog ni
 so aku mau teruskan niat aku nak berjaya dalam hidup
peduli ape orang cakap,molot longkang kn mane boleh nk tutup,lagi-lagi molot tu ade tahikk ayam....

Angap la entry Abg pergi kejap jew tu hanya publisiti murahan.


tengok gambar kat atas ni,nampak ta ketiak aku tu??hot tak???
berjoget bulu ketiak aku...maaf la aku letak gambr tak senonoh aku ni,aku saja je letak gambr seksi aku kat entri ni,biar semua org meluat sampai muntah darah....
yang penting ade aku kesah,blog aku suke aku ler....

Ok perhatian ketiak saya selalu berpeluh,ade petua tak nak hilang kan peluh ni,lagi satu ade bau bashin sikit,Perhatian sekali lagi,nak dibandingkan dengan mulut longkang dengan ketiak aku,,rase-rse ketiak aku lagi wangi la...tak tipu punye!!!

Patut la makcik,nenek kat pasar semua taknak aku...sbb aku dah rejet awal2
tak nak la nnt orag tersayang muntah depan kita,disebb kan bau ketiak aku yang bashin ni,
jap jap,orang zaman skung ketiak bashin ke,bau bangkai kew...kalau dah syang semuanye bau wangi kan...

dan tangan aku cepat berpeluh,jadi jangan ler cube pegang tangan aku ni ,nnt korang geli plak kan,comfirm nak angkat nikah kene pakai sarung tangan...

Maaf sekali lagi,entri kali ni gambr aksi lebih kepada filem Porn
sekian....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...