Followers

Thursday, June 30, 2011

Sex Bebas




hye malm jumaat ni entry pendek jew..
ade story sedih sikit,sediakan tisu tandas nk lap air mata yang jatuh

"tetibe"Ujian
bukan aku jew yang telah lalui ujian2 yang datang
ade yang lagi teruk dari aku..terima ujian dari allah

Part 1

hidup aku dari dulu selalu lalui pelbagai masalah yang datang
dan aku jenis yang pikiran negatif
susah untuk berubah pikiran aku ni,apa yang aku lalui 
selalu aku berpikir panjang,terperap dalam bilik,layan perasaan

Part 2

kadang2 layan lagu isyallah meleleh hingus aku
dan aku suke layan perasaan
ssh nak kawal!!

Part 3

sekarang xde sape yang boleh paham perasaan aku!!!

Part 4

Serius aku cakap aku ni pemalu,nak berhadapan dengan orang rase tak yakin jew
caya tak??mesti ade yang tak caye

Part 5

aku nak keje pun nak ade kwan
sbb aku nak ade teman yakin kan aku!!!

Part 6

lagi satu semua orang boleh menilai dari luaran
dalaman tak sama sekali...


Xpe la,ni semua ujian dari allah kat aku.....

itu saja surat cinta dari saya Lelaki Geek
Sob sob ~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...