Followers

Wednesday, July 13, 2011

Lelaki Protes Pakaian Perempuan Lebih banyak!!!




tak senonoh kan,protes sbb baju lelaki kurang dekat mydin

Asalam....
hari ni aku update lagi blog,muntah tak??aku kalau aku update hari2??
xkesah la ko nk muntah darah ke, muntah hijau kew 
asal ko bahagia.
.
.
.
hari ni nak citer pasal baju lelaki sama perempuan erkk
mana2 jalan jew mesti baju perempuan yang banyak,dah la banyak,cantik pastu murah2 plak tu 2 pasang rm10..kalau baju lelaki..yang murah pon..utk test bangla pakai!!!..semua xde cita rasa langsung..
pelik aku kenapa la baju lelaki kurang
mungkin lelaki memerlukan kain yg bnyak kot..berbanding dgn perempuan..smua nipis2..x pon smua sendat2..mcm Fasha Sendat!!!
ermmmm????..boleh dipertimbangkan
.
.
.
.
.
.
asal jalan mydin,baju perempuan yg banyak,asal jalan tesco baju perempuan jugak yang banyak
mana pergi nya baju lelaki????xkan dekat bunddle kot,
tak mungkin2,
.
.
.
mungkin baju2 lelaki terletak dekat butik2 kot
rasa aku la,lelaki ni kalau pakai baju satu yang dia beli tu esok lusa boleh pakai lagi
ape kesah,bukan ade org nak tengok pun...
.
.
.
.
.
.
baju perempuan plak,berlambak kot jeles plak aku tengok
dekt pasar malam pun ade kn??
ala nk pakai berjenama,bukan orang tahu pun tu jenama feroro ke,lucia ke..ape kejadah la kn
xkn dia nak tengok tag jenama kat kite kot,
abaikan~
.
.
.
beli la baju di kedai hari2,atau mydin sangat murah dan berpatutan
.
.
Persoalan: Kenapa Baju Lelaki Sikit Sangat boboy tak suka!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...