Followers

Friday, July 15, 2011

Ada Janggut Cam Bapak Orang,Tak Ada Janggut Cam Ayu Raudah




salam hormat reader yang dikasihi,
meh peluk sama abg meh meh,lagi pun ni abg tak mandi2 lagi
tapi tetap wangi dan harum

ok aku mengalami
masalah janggut yang krtikal,kalau ada janggut nampak cam bapak dah ade 5 anak plak kan,
dan saya ade kening yang tebal,xkn nak tangkas plak kn,bulu ketiak yang......
kadang2 buang jugak~

lari topic sekejap


kalau tak ada janggut nampak
cam ayu raudah plekkk...comfius  sekejap~


ada sesetengah perempuan tak suka lelaki yang ada janggut ni,geli katanya
geli la best kan,suke tak suke tak~

Ada sesetengah perempuan suka lelaki yang tak ada janggut dan misai,sebab kelihatan kemas
dan comel lagi nsem dan kacak lagi bergaya gitu.

Bagi aku kedua2nya penting,dan kekemasan perlu dijaga juga,
cam aku selekeh jew kan,xlarat lagi nak kemas2 ni..
wanita2 reject aku segera~





LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...