Followers

Wednesday, August 24, 2011

BEN ASHAARI Kutuk Aku?




Hye entry sepantas kilat aku nak buat ni
tak ada masa nak buat panjang lebar gedabak...
.
.
.
adakah sahir dan benar??

Betul ke Ben ashaari kutuk aku???tak mungkin ben nak buat keje bodoh ni
setahu aku dia ade masalah dengan blogger lain dalam minggu ni
tak akan aku terkena tempias....

aku sama aben ni sesuci lebaran walaupun jarak antara kami berjauhan
ade la bau bau sikit...bau badan yang harum :D
ade jugak mcj2 abg ben die 
sporting kot...

yang sakit hatinye ape yg ditulis oleh manusia tak dikenali itu dengan menggunkan nama
abg ben  tak boleh diterima aku
aku tahu aku tak pamous,tak nsem tak payah la nak cakap macam2 sila face to face la..

Geli la mak!!!
comfirm malam ni aku tak boleh tidur pikir kan sapa yang meperdajalkan aku

Korang dah tak ade keje lain ke??tak ada kan???
silan basuh spender sama baju dalam aku mau??


Ok dah dah aku malas mau cakap panjang lebar,mintak mintak
persalah tersebut sila face to face sama aku kalau tak puas hati

lepas sekor sekor cari pasal sama aku...
erkkk

ok bye!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...