Followers

Friday, September 23, 2011

Perubahan Style Rambut Hanya Rm4






Kini aku telah mengubah imej rambut,dari siamang kepada kpop yo yo yo yo
Memang dah lama nak gunting rambut,rasa macam beruk dah aku,
selekeh je rambut panjang2,Bajet cute leeteeewww!!
Pernah nampak ini kedai?dekat2 MP atau Dp

 tak ada ap2,just berangan depan cermin

Rambut sebelum ditangkas!! mcm tempurung

Tada!!! rambut sudah siap,dengan balutan baldu biru lagi.

 Suasana Kedai dan tempat belajar dorang,tengok patung pun nk gunting rambut~

                   Ok kalau aku cakap mesti orang tak percaya berapa harga gunting rambut ni
Kalau dulu aku datang rm1 gunting biasa2 je,
Kali ni aku datang gunting ala2 korea gitu”musim kpop kata kan”
Rm4 ringgit Malaysia,murah gilak!! Tapi ada satu syarat,sapa yang nak gunting rambut dekat situ kena Banyak bersabar,
kenapa??proses gunting rambut tersebut akan berlangsung selama 1jam sehingga
Air liur basi anda meleleh!!kerana!! student yang akan gunting rambut kita nanti,
dorang ni semua hebat2 wea!!kena percaya!!
Jangat risau!!
“Tetibe”amir naufal satu ketika dahulu,pernah gunting disitu,apa jadi??telinga berliau abis berdarah,atas kecuai pelajar disitu
Tetttt!!
ok lupa kan sengketa lama,kita buka buku baru,mali2 kita gunting rambut
banyak murah mah!!

Kini Rambut saya tak perlu guna kan jari lagi~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...