Followers

Tuesday, October 25, 2011

Anuar Zain Thanks A Lot!!!





Hye reader,ada baik ini hari?hope baik baik saja ye..
saya sayang korang...


pertama2 kali nye saya nak ucapkan terima kasih kepada anuar zain kerana sudi 
nyanyi kan aku lagu kau Bunga Cintaku ni,sangat best


lagu ni paling susah aku nak cari,sebab tajuk dia pun aku tak tahu,
yang aku tahu,dengar je dekat radio tempoh hari.


Semangat lagi aku pi cari lagu ni,akhir nya mendapat hidayah
dari akak dalam ofis aku yeahhhh!!!! dia pun minat anuar zain agaknya..


ok2 jum kita layan lagu Kau bunga Cintaku...


Jum Berdansa....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...