Followers

Wednesday, October 26, 2011

Jangan Ingat Lelaki Je Gatal



salam reader,selamat hari raya deepavali dan selamat bercuti.

hari ni entry berbeza dari entry2 yang lain,ada sedikit lucah,sikit je tak banyak...
apa yang aku nak kongsi kan adalah benar ok!!

jangan ingat lelaki je gatal!!?
ok fine orang perempuan selalu kata lelaki gatal, lelaki ni suka cuci mata,lelaki ni buaya darat
dan sebagainya...

kalau perempuan gatal?kita nak label kan dorang sebagai apa??



time2 kolej ada jugak,kawan perempuan aku suka cuci mata,mungkin
sudah biasa dengan tabiat tu.sekadar hobi...

aku tak tahu berapa ramai lagi wanita malaysia dekat luar sana macam Video ka atas ni,
ok senang cerita lelaki dan perempuan sama saja,...
"hanya segelintir sahaja"

Full stopp !!
habis esok lusa aku keluar jalan,wanita2 serang aku sama peyampu....
atau pun parang...


jadi aku tak berpihak mana2 orang pun,sebab kita serupa cehhh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...