Followers

Friday, October 28, 2011

Mulut Puaka Dan Mulut Longkang Yang Berbau Busuk!!



Salam!! hye reader
 selamat hari jumaat dan selamat hari raya deepavali.

hari ni aku nak berkongsi sikit story morry ni jum layan...

ada tak, yang pernah lalui saat2 kita dihina dan orang mengata kita
di belakang tabir...???
.
.
.

yang aku mampu diam je la..
tak akan aku nak tutup mulut orang tu dengan stokin busuk aku??

kalau kita diam,lagi la orang mengata dan hina kita lagi kan..?

tak apa,selagi dorang mampu dorang buat la kejaan cam tu..
mulut longkang + mulot puaka.

aku pasrah je la apa yang berlaku ni semua dugaan,biasa la tu
adat hidup dekat dunia ni,macam2 perangai manusia kita boleh nampak..

jadi
aku tak kacau orang,orang jangan kacau aku..
aku best duduk diam macam ayam bertelur,ada plak yang kacau pui....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...