Followers

Tuesday, November 1, 2011

Kau Cantik Dan Jelita




Salam reader..
entry untuk hari ni adalah sambungan untuk entry semalam,
yang dikatakan nk buat kejutan kononnye lah...



kau lelaki mampu jadi cantik dan jelita sama 2orang gadis dekat bawah ni?
cehhh sentap sapa yang dengar..

ok la sebenarnya gambar dekat bawah ni semua,
photoshoot sabtu yang lepas,photoshoot suka sakai..

turut serta..AmirNaufal,Faradiela,Acha Mahfar.

hari sabtu itu jugak main bowling,tawaf satu dataran pastu amik2 gambar.
shoot belakang rumah acha mahfar sahaja..

lagi pun aku dah lama tak jumpa 2 orang minah ni,rindu plak rasanye
lagi2 si Acha Mahfar,dah duduk KL tak reti nak balik melawat kita orang dekat melaka..

mampu kah aku menunjukan bakat??

sila tengok hasil kerja saya dibawah
.
.
.
Shoot1

Shoot2

Shoot3

Shoot4

hari sabtu yang sangat penat,dan best!!!
yang best nye lagi aku dapat shoot fara dengan acha dengan hasil tangan aku sendiri.

Aku sangat berpuas hati!!,dan apa kata juri tetap kita??
sila komen...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...