Followers

Monday, November 21, 2011

Dia Comel Aku Pun Comel Lah!!..



Hye reader!!wasalammm.....
sudah tak update blog 3hari kot,bagaikan 3tahun lamanya...

blog dah macam tak bernyawa je kalau kau tengok kan..

aku rasa nak jerit2 je!! la "boleh tak"

tension ler brodbd dah meninggal buat seketika!!...sapa punya salah??
kau jawab la sendiri...

ada tak orang nak kesian dekat aku?
mesti tak ada!!kalau ada, dah lama korang ulur duit suruh bayar broadbd kan kan...
ok abaikan..

nak tunggu nuffnang lambat lagi haisshhh ini la naseb seorang budak 
kampung yang tidak punya apa2.."kampung boy"

wahh meleret2 aku carut kan,mesti tak ada yang sudi baca...
sudah la ye adik2..

adik2, abg sebenarnya nak kongsi sekeping 2 gambar yang 
dishoot masa dekat KL tempoh hari..

sudikah anda melihat??

tadaaa.....
.
.
.
Qaira Awatif namanya,comel tak??cantik tak?mesti la comel!!
ikut macam busu dia jugak kan..erkk...

qaira ni kalau nk diceritakan,bila aku datang kl  aje,suka sangat cari gaduh sama aku haishhh ada hati nak gaduh sama aku!!hap hap hap....

aset utama yang dia berani usik....

dot dot dot dot....

rambut mahal aku ni..cet,rosak!!....qaira suka tarik rambut aku,bila dia dah geram sangat,
perhh sabar je la kan..

naseb baik la aku ni ada hati ke'bapaaann...
kalau korang tengok qaira ni,ada tak macam muka miasarah?cehh nak artis jugak kan

ok la...
apa2 pun aku dah update blog pada hari ini...hope berpuas hati
kalau tak puas,g cari kepuasan yang lain...

sekian terima kasih...tetibe#...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...