Followers

Thursday, December 8, 2011

Kau Rasa Hotss!! Ke??



Assalamuailaikum...

tempoh hari photoshoot tema budak kampung sesat di bukit bintang
erkkk..."kampung boy sangat"

Bukit Bintang bukan bukit katil dekat melaka tu ye..
perhatian!!lorong ni aku sama si amir main masuk je...

jalan2 dekat BB nampak je tempat yang
best terjah.dan ni la hasilnye...
.
.
.

Shoot1

tukar selera gaya rambut lain sikit,ala2 mat skema...

Shoot2

Ketiak tak berbau,sebb tu kangkang besar2 sikit 

Shoot3

 Fav Shoot

Shoot4

Shoot5

Shoot6

puas hati?kalau tak puas hati jum lawan congkak!!
setakat ni aku dah banyak gambar yang dishoot oleh amir naufal NA ni...

aku rasa dia pun dah muak sama aku..
muntah darahhh..weii

Hope lepas ni amir lebih berjaya,dengan bidang yang dia minat ni kan
amin....

kalau mana2 yang nak tempah,boleh la Call Amir Naufal NA
di blog Berliau...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...