Followers

Wednesday, December 21, 2011

GLAM Ke? Dah Tak Glam Lagi,Mangga Sudah!!..




Assalamualaikum...

semalam aku dah janji nak tayangkan gambar ala2 cover GLAM bukan,

jadi
dekat bawah ni ada 5shoot,dan anda berhak untuk memilih yang mana satu shoot yang terbaik..
dan beri sebab kenapa pilih gambar itu boleh?

kalau tak nak tak apa lorhh.."mak tak kesah"ada aku kesah...erkkkk

setiap gambar dekat bawah ni ada pelbagai pose,sebelum ni aku tak ada buat pose2 pelik2 macam dekat bawah ni..

Shoot1

 Shoot2

Shoot3

Shoot4

Shoot5

aku rasa tak salah mencuba pose pelik2 ni..memang tak salah,sampai bila aku nak pose benda yang sama je..

nanti orang cakap aku buat pose yang sama je kan!!ni dah buat pose pelik2 kira ok latu..
kau nak bising,jangan bising sama aku..


p/s Semua orang berhak bagi pendapat,aku terima dengan hati terbuka..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...