Followers

Friday, January 6, 2012

Nak Cantik Dan Kacak??Jum Ikut Toturial Berguna Ni





Assalamualaikum...


Nak kelihatan cantik dan kacak?






jap jap tambah sikit kelihatan remaja sekali
sebab itu aku kelihatan remaja je sepanjang hari erkkk!!...


jadi ikut la toturial dekat bawah ni,jangan lupa amalkan selalu..

Photobucket
Latihan 1


Ok ramai yang tak suka senaman macam ini,jadi aku sarankan dan wajibkan kepada perempuan sahaja buat macam ini..


kalau lelaki tak sesuai,tak sopan..senyuman kambing katanya

Photobucket
Latihan 2


Latihan kedua plak semua boleh cuba,cuma goyang2 kan kepala dan tunjuk gigi  sikit
buat selalu tanpa henti ok..insyallahh akan kelihatan muda..


Photobucket
Latihan 3


Latihan ni Plak sesuai untuk warga yang gigi dia tak berapa nak rata,atau pakai gigi besi
latihan ini jugak sesuai untuk orang yang malas gosok gigi..




Photobucket
Latihan 4

Dan latihan terakhir main2 kan kening anda semua,bagi hilangkan kekedutan di dahi ok,


dan jari itu plak,kena selalu buat ok,kalau tak masa korek hidung jem nanti dalam tu..teett...
kena selalu buat latihan macam ni






p/s hope dapat laksanakan semua latihan abg buat ini ok..selamat mencuba erkk!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...