Followers

Saturday, February 11, 2012

Rambut Baru Lagi!



Assalamualaikum....

rambut baru yang berharga rm3 semuanye di melaka...

sebelum ni dah banyak kali aku gunting rambut dekat kedai tu,sebelah MP

dan aku yakin dengan pekerja dekat situ,walaupun harga hanya rm3 dan basuh rm5 malaysia sahaja..

macam2 style aku suruh dorang buat,ternyata aku sangat berpuas hati
sambil lompat katak sampai rumah......


Bahagian Depan

Bahagian Belakang


yang ni plak untuk gambar keseluruhan rambut yang siap di gunting dengan jayanye...

Style rambut sekarang??sapa tak tahu apa nama style ni....
sila google plzz...

yang aku tahu ni rambut style 2012

P/s B'baloi! sila Ke Kedai itu?Wanita Pun Boleh Mari la Mari la

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...