Followers

Thursday, March 29, 2012

Aku Tension,Aku Frust??




Assalamualaikum..

anda tension?anda frust?
jum aku ajar macam mana nak hilangkan benda2 jadah yang tak berfaedah ni...

tipu la kalau ada manusia yang tidak pernah mengalami perkara2 yang dekat atas tu
mesti ada bukan??

jadi aku nak ajar macam mana nak atasi benda2 ni semua,
ye saya pernah lalui ini semua....

walaupun aku baru nak kenal erti tension,frust,bengang,sakit hati dan sebagainye....
"walaupun"kan!!....

ok panjang kan karangan aku?comfirm straight A 
kau mampu.....

ok cara pertama atasi masalah sebergitu hanya anda saja yang mampu,orang lain tak mampu lakukan untuk anda paham?


ye dengar baik2....KOREK HIDUNG!! sekarang anda tension,frust tak?



Frust?ko nak frust sebab putus cinta ke??kalau nak frust pun jangan nak sampai bunuh diri tak baik, dose masuk neraka nanti...

kalau frust cuba kita jauhkan diri dengan fon,labtop,dan sebagainya...benda2 sebergitu boleh buat anda frust....

tak pun korang pergi jela cari scandal baru larikkk!!!.........



P/s Setiap apa yang berlaku pasti ada jalan penyelesaian,jangan risau dan jangan takut wahh gitu pandai aku main kata2 cair bukan erkk....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...