Followers

Friday, April 27, 2012

Kau Nak Jantan Atau Betina!!




Assalamualaikum...

hari ni aku nak citer pasal kucing,kau ada kucing?

aku ada sekor dekat rumah sudah kurus,tak makan....

katanye diet...

Sample Kucing Dari Ijat Aben


nak katakan,puas la aku bagi makan tak gemuk2..merayap sana sini...
cari betina jalanan erkk....

gampang betul!!....kucing aku dah xde teruna lagi..akibat pergaulan social dengan kucing kampung....

telinga dia pun dah berkudiss,ni mesti terkena jangkitan HIV...urmm...

dalam masa terdekat,aku akan sunat kan kucing jantan aku...
aku nak pastikan dia duduk di rumah..

dan aku tak nak dia beri mana2 kucing kampung zuriat...

nanti bersepah anak2 kucing..cian!

Saya Suka Kucing...


P/s Takut pun ada,kalau nak sunat kucing...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...