Followers

Monday, July 2, 2012

Untuk Dia Hey! Untuk Dia Hey!



Assalamualaikum....

lagu untuk dia dari Sleeq & Najwa Latif sangat comel lagu ini...

video clip pun comel,lagi2 sleeq duet dengan najwa latif ..mesti budak2 sekolah suka leteew...
kan!

akak aku yang dah tua tu pun dengar banyak kali pun dia cakap best
ternyata lagu ni kuat ye...

dah lamas nak menceceh panjang2,moh la kita layan lagu untuk dia...
ek bukan untuk kau la,untuk budak tu..erkk..

Nampak Muda Bukan?




Assalamualaikum...


Haihh...Muda bukan aku,21 tahun terus jadi 12tahun,kau mampu??


 setelah aku buat pembedahan dekat dagu aku tempoh hari ramai mengatakan,


kenapa awak nampak muda sangat?muda gila?gila pun jadi semakin gila kalau tengok!


hais tak berani nak bagi tahu,hanya mampu cakap biarlah rahsia~


sebenarnya aku baru bedah janggut aku hari tu,dan terus amik gambar,dan upload di facebook gitu...pantas bukan!! zaman dah maju...


semua masuk Fb ajo,Xpayah nak tengok berita erkk....


sampai disini sahaja la citer mak bedah! pasal rahsia kecantikan dagu saya yee..

selamat bercukur!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...