Followers

Saturday, July 21, 2012

Kucing Pun Nak Bagi Ucapan Puasa!..




Assalamualaikum....

haishh cepat betul masa berlalu,pejam celik pejam celik dah pun 1 ramadhan....
"erkk jangan pejam tak celik2 sudah la kan!.."

baik la dengan waktu yang ada ni aku nak ucapakan selamat berpuasa kepada
semua umat islam diseluruh dunia..

hope ramadhan kali ni penuh makna.


erkk kucing pun nak bagi ucapan,"kucing ini bangsa malaysia"


ek ek ikan pun nak bagi ucapan jugak,memang satu alam betul lerr..


anak buah yang comel loteh Qausar

P/s puasa jangan tak puasa!! Puasa Puasa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...