Followers

Thursday, October 4, 2012

Jalan-jalan Cari Makan DI Melaka



Assalamualaikum...

Jum! jalan2 cari makan di melaka !bukan cari pasal yop~

Nak dikatakan  melaka banyak tempat makan yang best2!tak percaya?silalah datang ke melaka.

antara satu yang aku baru pergi di "Kampung Jawa Melaka"


Makanan yang best!!

1.Satay 70sen sebatang,nak banyak batang pun boleh...

2.Rojak mee RM3.00

3.Air Sirap RM1.20






sangat puas makan dekat situ,tak rugi kalau singgah di kampung jawa melaka..

orang melaka! sila pergi makan dekat situ,kedai tu sejak aku kecik lagi sudah ada! 

warga2 vateran ramai yang mai nak makan satay sama rojak mee...


P/s dah macam jalan2 cari makan la plak kan! tapi version melaka only

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...