Followers

Wednesday, February 19, 2014

Kufi Mohd Fekri




Assalamualaikum....

yeahhh bebeh! dah dapat pun Kufi namo den "Mohd Fekri"

lama dah cari2 sapo yang pandai buat,akhirnyaaaaaa...ketemu di instagram!

Syedsyafique- Instagram

boleh contact kalau berminat nak buat kufi ye adik2...

+60126757691

korang contact jer,nak buat macam mana,nnt abam ni boleh buat...

sediakan kaching2 jer huuuuu~


suka2 lepas ni nak buat frame plak...

teruja.sambil2 lompat katakkkk krok krok krokkk......


Tuesday, February 11, 2014

Bila Aku Kaya! Bila Aku Kaya!...





Assalamualaikum....

bila aku kaya..bila aku kaya hari hari,hari raya...

semua nak kaya,bila nak kaya dengar lagu aku kaya by awie rafael kan kan!...

ok sebenarnyaa nak cakap sikit,cari duit poket ssh bangat...

apa ingat duit boleh jatuh dari bumbung macam lagu iteewww..

oh tidak sama sekali,kalau kita tak usaha mmg tak akan dapat duit yang jatuh macam air hujan...

dan air hujan itu masuk longkang dan mengalir ke sungaii.... haishhh~

click video hangat di pasaran  > http://www.keek.com/!JPhIdab





alhamdulillah..

aku dah dapat rasa macam mana nak cri duit untuk sara hidup

bukan senang nak jadi senang...

biar kita mula dari bawah,sampai la kita ke atassss...

dan aku tahu,jatuh bangun mesti ada.... get readyy ajo la kan!...

jadi mula dari sekarang,mulakan menabung,tak banyak?sikit pun boleh dengar cakap abg ni ehhh!!

kalau nasi dh jadi buburr sapo nak tanggung?erkkk

sedekah,jangan kita lupaaa kongsi sesama kita ehh...

sentiasa berdoaaa kepada ALLAH


Monday, February 3, 2014

Sunat Kan Mereka!




Assalamualaikum....

citer pasal sunat,mesti abg2 terasa ngiluuuuuu kan?

akak2 apa rasa?rasa malu plak kan. eh maaf~

nak sunat anak2 dara aku ni,sbelum dorang ni dah  gatal,baik g sunat kan....

benda kalau dh jadi,mmg dh tak boleh nak undur...

kalau dah ada isi,mula laa buang anak dalam jamban! erkkkk.....

bukan apa,ramai lagi yang tak tahu sunatkan kucing ni bagus...

untuk elakan anak2 kucing terbiarr...lepas tu banyak yang kena langgar kereta,

pastu byk kucing terbiar

dekat kedai2 makan! sapo yang bersalah dalam hal ni?



saya sayang kucing2 saya..bulus2 mereka halu mulusssssss....

buat baju pun cantik! eh...gurau ajoo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...