Followers

Tuesday, February 11, 2014

Bila Aku Kaya! Bila Aku Kaya!...





Assalamualaikum....

bila aku kaya..bila aku kaya hari hari,hari raya...

semua nak kaya,bila nak kaya dengar lagu aku kaya by awie rafael kan kan!...

ok sebenarnyaa nak cakap sikit,cari duit poket ssh bangat...

apa ingat duit boleh jatuh dari bumbung macam lagu iteewww..

oh tidak sama sekali,kalau kita tak usaha mmg tak akan dapat duit yang jatuh macam air hujan...

dan air hujan itu masuk longkang dan mengalir ke sungaii.... haishhh~

click video hangat di pasaran  > http://www.keek.com/!JPhIdab





alhamdulillah..

aku dah dapat rasa macam mana nak cri duit untuk sara hidup

bukan senang nak jadi senang...

biar kita mula dari bawah,sampai la kita ke atassss...

dan aku tahu,jatuh bangun mesti ada.... get readyy ajo la kan!...

jadi mula dari sekarang,mulakan menabung,tak banyak?sikit pun boleh dengar cakap abg ni ehhh!!

kalau nasi dh jadi buburr sapo nak tanggung?erkkk

sedekah,jangan kita lupaaa kongsi sesama kita ehh...

sentiasa berdoaaa kepada ALLAH


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...