Followers

Saturday, June 28, 2014

Botak Itu Cun




Assalamualaikum...

siapa cakap botak tu taik cun?ah ah ah mmg tak cun pun... menangis tak berlagu sebab dah botak!

haihh keputusan yang sangat susah dan berat erkkk...

botak oh botakk...dah dogol kepala aku,sbb nak botak punya pasal...

tak apa,alhamdulillah jimat wax-gitu~


nahhh atas itu wajah baru ku,nampak lebih suci dan bersih lagi2 bulan puasa kan!

ada yang kata botak cantik,ada tak cantik...

terpulang pada masing2,nak style macam mana...

dah berapa lama aku dah tak botak,last sekali masa sekolah rendah,itu pun ayah aku suruh botak...

tetiba terbuka hati ni nak botak napa eh...(tertanya2 sampai sekarng)

eh kalau yang ferempuan nak botak pun boleh jugak,tak salah,fesyen kan kan... 

tiru la gaya abang ni eh eh eh...

eh sudah esok nak 1st puasa,abang nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua umat islam di muka bumi ini...



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...